Czcionka:
Kontrast:
Pomoc:

Nowe konto

  • Pola nieoznaczone jako opcjonalne są wymagane
  • Nazwa konta powinna mieć co najmniej 4 znaki, rozpoczynać się od dowolnej litery i składać się z liter, liczb lub znaków '-','.','_'.
  • Adres e-mail musi należeć do użytkownika zakładającego konto
  • Imię może składać się tylko z liter
  • Nazwisko może składać się z liter lub znaków -, ' i spacji
  • Numer PESEL musi składać się z 11 cyfr
  • Miejsce urodzenia może składać się z liter lub znaków -, ' i spacji.
  • Numer telefonu komórkowego może składać się z cyfr, myślnika, przecinka oraz spacji
  • Ulica może składać się tylko z liter, cyfr, spacji, kropek i łączników
  • Kod pocztowy powinien mieć format XX-XXX i składać się tylko z cyfr
Dane konta
Dane pacjenta
(opcjonalne)
Adres
/
(opcjonalne)
Weryfikacja
Obrazek z kodem
Regulamin
Szanowni Państwo

uwzględniając Państwa oczekiwania usprawniliśmy proces rejestracji Pacjenta wprowadzając w SPZOZ w Kole system eRejestracja, który umożliwia w wersji elektronicznej umawianie, odwoływanie/przekładanie wizyt oraz dostęp do historii zapisów do poradni.

W momencie rejestracji:
  • otrzymujecie Państwo informację o wolnych terminach,
  • dostępny jest plan pracy - mogą Państwo wybrać dogodną godzinę,
  • po wybraniu terminu wizyty generowany jest tzw. "numerek" zawierający informacje o wizycie,
  • "numerek" należy wydrukować i okazać w rejestracji poradni w dniu wizyty wraz z ważnym dowodem tożsamości oraz dokumentem ubezpieczenia.
Dostęp do systemu eRejestracja
  1. Użytkownik ma możliwość założenia w systemie eRejestracja indywidualnego Konta, za pośrednictwem którego możliwe jest korzystanie z systemu.
  2. W ramach Konta Użytkownik posiada autoryzowany dostęp do Usług świadczonych przez Szpital.
  3. Konto można utworzyć za pośrednictwem Węzła Krajowego (Profil Zaufany lub e-dowód) lub bezpośrednio w systemie eRejetracja wypełniając formularz rejestracyjny, przy czym na podany przez Użytkownika podczas rejestracji adres e-mail zostanie wysłane potwierdzenie utworzenia konta zawierające link zwrotny, po kliknięciu którego konto zostanie aktywowane.
  4. Rejestrując się bezpośrednio w systemie należy potwierdzić tożsamość Użytkownika konta. Dokonać tego można osobiście w Rejestracji Poradni lub wpisując wartość otrzymanego jednorazowego kodu oraz datę jego utworzenia. Potwierdzenie tożsamości jest czynnością jednorazową, po której możemy już swobodnie korzystać ze wszystkich funkcjonalności Portalu Pacjenta.
  5. Użytkownik może zalogować się do systemu za pośrednictwem Węzła Krajowego (Profil Zaufany lub e-dowód ) lub wprowadzając nazwę Użytkownika/e-mail oraz hasło. Trzykrotne, błędne wprowadzenie nazwy użytkownika i/lub hasła spowoduje zablokowanie Konta na 10 minut. Po tym czasie Użytkownik powinien ponownie wpisać kolejno poprawną nazwę użytkownika oraz właściwe hasło do Konta.
  6. Zmiany adresu e-mail Użytkownik może dokonać w Portalu Pacjenta w zakładce Konto użytkownika.
  7. Użytkownik ponosi pełną odpowiedzialność za udostępnianie hasła do Konta osobom trzecim. W przypadku powzięcia informacji o przejęciu hasła należy bezzwłocznie je zresetować po zalogowaniu się na Konto lub zgłosić zdarzenie za pośrednictwem e-mail: it@spzozkolo.pl
  8. W przypadku zapomnienia hasła należy je zresetować.
  9. Z uwagi na fakt, że na adres e-mail podany przez Użytkownika przekazywane są informacje dotyczące Konta, w tym możliwość resetowania hasła, Szpital nie zaleca podawania adresu e-mail współdzielonego przez pacjenta z osobami trzecimi, z uwagi na ryzyko dostępu do jego danych przez osoby nieupoważnione. Użytkownik ponosi wyłączną odpowiedzialność za sposób korzystania z podanego przez Użytkownika adresu e-mail.
  10. Podczas komunikacji pomiędzy Szpitalem a pacjentem, wykorzystywany jest zabezpieczony kanał szyfrowanej komunikacji.
  11. Szpital zapewnia bezpieczne logowanie do Konta wyłącznie przy użyciu narzędzi informatycznych udostępnionych na stronie internetowej https://erejestracja.spzozkolo.pl/. Należy upewnić się czy adres w oknie przeglądarki jest poprawny (https://erejestracja.spzozkolo.pl/). Do logowania do Konta nie należy korzystać z żadnych linków przesłanych mailem oraz aplikacji nieautoryzowanych przez Szpital. Szpital zaleca niekorzystanie z tego typu narzędzi do połączeń z systemem eRejastracja ponieważ mogą ono stanowić próbę wyłudzenia hasła dostępu do Konta, a w konsekwencji umożliwić dostęp do danych medycznych Pacjenta przez osoby nieuprawnione.
  12. Szpital nie ponosi odpowiedzialności za przerwy w udostępnianiu Konta wynikające z przyczyn niezależnych od niego i za jakiekolwiek szkody, w tym też pośrednie wynikające z przerwy w funkcjonowaniu wywołanej koniecznością jego konserwacji lub czynnikami niezależnymi od Szpitala.
UWAGA: Jeżeli nie otrzymali Państwo wiadomości e-mail z linkiem potwierdzającym proszę sprawdzić folder SPAM. W przypadku braku wiadomości proszę zgłosić problem na adres: it@spzozkolo.pl

Ogólne warunki korzystania:
  • korzystanie z systemu eRejestracja jest bezpłatne,
  • dostęp do usługi wymaga zalogowania się do konta,
  • do korzystania z systemu eRejestracja wymagane jest posiadanie przez Użytkownika urządzenia z dostępem do sieci Internet wyposażonego w przeglądarkę Internetową,
  • dla zachowania bezpieczeństwa korzystania z systemu eRejestracja, zaleca się, aby urządzenie, z którego korzysta Użytkownik w szczególności posiadało:
    • system antywirusowy z najnowszą wersją definicji wirusów i uaktualnień;
    • skuteczną zaporę bezpieczeństwa (firewall); zainstalowane wszystkie dostępne aktualizacje systemu operacyjnego oraz przeglądarki internetowej, które dotyczą bezpieczeństwa; oprogramowanie umożliwiające odczyt plików w formacie PDF.
  • poprzez system eRejestracja mogą się Państwo rejestrować tylko na wybrane godziny pracy poradni,
  • w przypadku braku wolnych terminów przy próbie umawiania się przez eRejestracja istnieje możliwość tradycyjnej rejestracji , przy tzw. „przy okienku",
  • kilkukrotne niestawienia się na umówioną wizytę (lub zbyt późnego odwołania wizyty) konto w eRejestracja może zostać zablokowane.
Klauzula informacyjna dla Pacjenta
Zgodnie z art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia od dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) „RODO”, informujemy, że:
  • Administratorem Pani/Pana danych osobowych przetwarzanych w aplikacji eRejestracja jest Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Kole, ul. K.J. Poniatowskiego 25, 62-600 Koło dalej, jako „Szpital”.
  • Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych w Szpitalu: adres e-mail: iod@spzozkolo.pl, tel. 63 2626150, listownie na adres Administratora.
  • W aplikacji eRejestracja przetwarzane są dane w zakresie: nazwisko i imię (imiona), data urodzenia, numer PESEL, oznaczenie płci, adres zamieszkania, numer telefonu komórkowego, adres e-mail.
  • Państwa dane są zbierane i przetwarzane w celu:
    1. założenia oraz obsługi konta z dostępem do systemu eRejestracja, w tym w szczególności rejestracji wizyty drogą elektroniczną oraz,
    2. prowadzenia dokumentacji medycznej na podstawie przepisów ustawy o działalności leczniczej, ustawy o prawach pacjenta i Rzeczniku Praw Pacjenta, a także ustawy o zawodach lekarza i lekarza dentysty (art. 6 ust. 1 lit. c oraz art. 9 ust. 2 lit. h RODO).
  • W zakresie informacji związanych z eRejestracja podanie danych jest obowiązkowe i niezbędne do zarejestrowania pacjenta na wizytę. Ich niepodanie może uniemożliwić realizację rejestracji.
  • Pani/a dane osobowe zawarte w dokumentacji medycznej będą przechowywane zgodnie z wymogami art. 29 ust. 1 ustawy o prawach pacjenta i Rzeczniku Praw Pacjenta:
    • dokumentacja medyczna jest przechowywana przez 20 lat, licząc od końca roku kalendarzowego, w którym dokonano ostatniego wpisu, z wyjątkiem:
      skierowań na badania lub zleceń lekarza, które są przechowywane przez:
      • 5 lat, licząc od końca roku kalendarzowego, w którym udzielono świadczenia zdrowotnego będącego przedmiotem skierowania lub zlecenia lekarza,
      • 2 lata, licząc od końca roku kalendarzowego, w którym wystawiono skierowanie – w przypadku gdy świadczenie zdrowotne nie zostało udzielone z powodu niezgłoszenia się pacjenta w ustalonym terminie, chyba że pacjent odebrał skierowanie;
    • dokumentacji medycznej dotyczącej dzieci do ukończenia 2. roku życia, która jest przechowywana przez 22 lata.
  • Państwa dane osobowe nie są przekazywane do odbiorców znajdujących się w państwach poza Unią Europejską i Europejskim Obszarem Gospodarczym.
  • Państwa dane nie będą podlegały przetwarzaniu w sposób zautomatyzowany podejmowania decyzji.
  • Odbiorcami Pani/a danych osobowych mogą być wyłącznie podmioty, które uprawnione są do ich otrzymania na mocy przepisów prawa.
  • Mają Państwo prawo do:
    ograniczenia przetwarzania w zakresie zgodnym z art. 18 RODO, jeżeli:
    • kwestionuje prawidłowość danych osobowych – na okres pozwalający administratorowi sprawdzić prawidłowość tych danych,
    • przetwarzanie jest niezgodne z prawem, a osoba, której dane dotyczą, sprzeciwia się usunięciu danych osobowych, żądając w zamian ograniczenia ich wykorzystywania,
    • administrator nie potrzebuje już danych osobowych do celów przetwarzania, ale są one potrzebne osobie, której dane dotyczą, do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń,
    • osoba, której dane dotyczą, wniosła sprzeciw na mocy art. 21 ust. 1 wobec przetwarzania – do czasu stwierdzenia, czy prawnie uzasadnione podstawy po stronie administratora są nadrzędne wobec podstaw sprzeciwu osoby, której dane dotyczą,
    • sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych - prawo to nie ma zastosowania wobec danych przetwarzanych w ramach elektronicznej dokumentacji medycznej i innych przetwarzanych w oparciu o art. 9 ust. 2 lit. h) RODO,
    • przeniesienia danych w zakresie zgodnym z art. 20 RODO .
Każda osoba, której dane przetwarzamy, ma prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego. Jest nim Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, adres e-mail: kancelaria@uodo.gov.pl).

Wypowiedzenie Umowy o Świadczenie Usług Drogą Elektroniczną
  1. W zakresie usług świadczonych drogą elektroniczną za pośrednictwem systemu eRejestracja niniejszy Regulamin jest regulaminem, o którym mowa w art. 8 ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną.
  2. Umowa o świadczenie usług drogą elektroniczną za pośrednictwem systemu eRejestracja zostaje zawarta pomiędzy Szpitalem a Użytkownikiem z chwilą pierwszego zalogowania się Użytkownika do systemu za pośrednictwem Konta.
  3. Użytkownik może w każdej chwili rozwiązać umowę o świadczenie usług drogą elektroniczną w systemie eRejestracja, bez wskazywania przyczyny. W tym celu Użytkownik powinien skorzystać z opcji usunięcia konta dostępnej na Koncie Użytkownika. Operacja usunięcia konta jest nieodwracalna.
  4. Szpital może rozwiązać umowę o świadczenie usług drogą elektroniczną za pośrednictwem Portalu Pacjenta w przypadku naruszenia przez Użytkownika Regulaminu
Reklamacje
  1. Reklamacje dotyczące Usług świadczonych za pośrednictwem Portalu Pacjenta mogą być zgłaszane:
    1. listownie na adres Szpitala,
    2. za pośrednictwem poczty elektronicznej pod adresem: it@spzozkolo.pl,
  2. Reklamacje rozpatrywane będą w terminie 14 dni roboczych.
Postanowienia Końcowe
  1. Użytkownik zobowiązany jest do korzystania z Portalu Pacjenta w sposób zgodny z przepisami prawa obowiązującego oraz postanowieniami Ogólnych Warunków Korzystania.
  2. Prawa wyłączne do treści udostępnianych w ramach Portalu Pacjenta, w szczególności prawa autorskie do zdjęć, wchodzące w ich skład elementy graficzne, oprogramowanie oraz prawa w zakresie baz danych podlegają ochronie prawnej i przysługują Szpitalowi lub podmiotom, z którymi Szpital zawarł stosowne umowy. Zabrania się kopiowania, czy też innych form korzystania z jakichkolwiek elementów systemu eRejestracja bez zgody Szpitala.
Pliki cookies:
W ramach aplikacji stosowane są pliki cookies. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dla plików cookies.
  1. Aplikacja nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. ciasteczka) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są na komputerze użytkownika i przeznaczone są do korzystania ze stron aplikacji eRejestracja. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Pliki cookies wykorzystywane są wyłącznie w celu utrzymania sesji użytkownika (po zalogowaniu), dzięki której użytkownik nie musi na każdej podstronie ponownie wpisywać loginu i hasła.
  4. Użytkownicy mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies lub informować o ich każdorazowym zamieszczeniu na komputerze użytkownika. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  5. Ograniczenia stosowania plików cookies uniemożliwiają korzystanie z aplikacji eRejestracja.
  6. Więcej informacji na temat plików cookies dostępnych jest w sekcji Pomoc w menu przeglądarki internetowej.

Rejestruj
Ostrzeżenie
Twoja przeglądarka może nie wyswietlać strony poprawnie!
Zalecane są:

W ramach aplikacji stosowane są pliki cookies. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dla plików cookies.
Więcej informacji na ten temat znajdziesz w regulaminie i na tej stronie informacyjnej.